21 oktober, 2011

Uønsket fredag



Er lige kommet hjem fra centeret. Fik købt mig et par ting, det viser jeg jer i morgen.
Det er første gang i laaaang tid, at jeg ikke har ville have, at det blev fredag. Normalt er det fedt, at det er fredag, fordi det betyder weekend, afslapning, ingen skole og venner, men ikke denne gange. I dag betyder fredag, at der kun er sølle TO dage til min kære efterårsferie er slut, øv øv øv!

Nå, men jeg sidder nu her i stuen med brændeovnen tændt og nyder et glas koldt cola + en skål fuld chokoladeis, mums!

Håber I nyder resterne af jeres efterårsfeie!
MØS

1 kommentar:

  1. Ja, nogen af os har slet ikke ferie :P
    Men den sidste weekend af ens efterårsferie er altid trist (Med undtagelse af 2.g, for der var jeg hjemvendt fra ferie og klar til studietur alt for tidligt mandag morgen!).
    But yeah ... :p

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN