06 oktober, 2011

4 uundværlige ting



4 ting jeg aldrig går uden.

Min Decadent taske har jeg altid med mig. Den er så fin og enkelt, og så alligevel rå, så gennemført! Jeg elsker den.
Mine elskede Converse har jeg altid med mig, enten har jeg dem på eller også ligger de i tasken. De er absolut et af mine yndlings par sko.
Min iPhone har jeg med over alt, det giver måske lidt sig selv, da det er en mobil, meeeen nu er jeg bare utrolig glad for den og bruge den til stort set alt, læser blogs, er på facebook, tager billeder, hører musik, blogger osv..
Sidst af alt har jeg altid en mascara, en pudder og en eyeliner med, til nødstilfælde. Har erfaring og ved, at det er en nødvendighed for mig (vandkamp, indræt i regnvejr osv., behøver vist ikke sige mere).
Jeg vil gå i seng, og sove en velfortjent, god søvn, efter en meget lang dag med terminsprøver, læsning og trænning, intet mindre, hvilket imorgen også står på.
Hugs.

1 kommentar:

  1. Sikke en rigtig fin taske(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN