31 oktober, 2011

Motion, weeee





Normalt ville denne overskrift (Motion, weeee) have været ironisk, men det er den faktisk ikke denne gang. Er faktisk blevet ret så glad for at træne, delvis fordi det er hamrende sundt, men også fordi man får sådan en yes-følelse bagefter, man føler man har udrettet noget, fed følelse. Træner derfor fitness fire gange om ugen i Byens Fitness, hvilket er dejligt! Nå.

Vil nu sætte mig ind og spise en skålfuld toamatsuppe, mens jeg spiller et slag tetris med min søde veninde Maria, ja, det er kikset at spille tetris, men altså det er jo meget sjovt, hahaha...
I må have det godt! - Hvad synes i forøvrigt om mine indlæg, noget jeg skal lave om på?

MØS, MØS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN