13 oktober, 2011

Los outfitos



Bluse - Vintage // Bukser - H&M // Cardigan - Monki // Sko - Converse // Bælte - Zarah

Sådan så mit outfit ud idag, onsdag. Imorgen er min sidste dag på Sjællandske, øv. Det har faktisk været ret hyggeligt og spændende at være der! - men det bliver også helt okay med en dejlig efterårsferie, med fest, byture, københavner tur og hygge med pigerne, yay. Har fri fredag, så der skal soves længe, slappes af og ellers skal jeg bare blive frisk og frejdig, som man siger, inden ferien for alvor starter. Krydser fingre for, at jeg bliver frisk inden! Håber I nyder jeres sidste "hverdage", inden ferien, det skal nok blive dejligt!
Jeg vil nu gå i seng, da jeg skal op i ordenlig tid i morgen. Sov godt, godnat!

Hugs.

6 kommentarer:

  1. Gid de converse var mine.. Haha..

    Har du lyst til at kigge forbi og deltage i min giveaway? :)

    SvarSlet
  2. De er også rigtig dejlige! :-)

    Kigger forbi med det samme.

    SvarSlet
  3. Jeg er LIDT (læs: meget! ;) ) misundelig på den sko reol der! Eller nærmere nok alle skoene. ;) LABERT! :)

    Vh
    - Michelle
    - MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Haha! Ja, den er ret laber, eller skoene i den er ;-)

    MØS

    SvarSlet
  5. Jeg er ihvertfald også misundelig på den sko reol! Jeg har længe ledt efter lige præcis sådan en reol. Men uden held.. Synes det umuligt at finde en med tre "rækker". Hvor er den fra? :-))
    kram

    SvarSlet
  6. Hej Maria :)
    Undskyld den sene besvarelse. Reolen er fra IKEA ;-)

    Kram

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN