09 oktober, 2011

Billedeprojekt





Det hele statede med, at jeg havde fundet mig en hel masse lækre billeder, nærmere betegnet ca. 200 (oh my god), som jeg så ville have i ramme. Så jeg smuttede i Ikea med hele familen og købte mig nogle sorte klassiske rammer i forskellige størrelser, mums, hvilke jeg nu vil sætte min billeder i! Dvs. at jeg har brugt det meste af min søndag på dette billedeprojekt, fik da også lige tid til at lave to collager, fedt!
Har tænkt mig at vise jer det færdige resultat i morgen, er I
interesseret i det?

Hugs.


2 kommentarer:

  1. Jeg er blevet fast læser nu i håber om at se resultatet! Så håber du vil dele det :)

    SvarSlet
  2. Dejligt, men kan desværre ikke se, at du er blevet fast læser :-( øv!
    Hvis det er, så tjek lige om det er gået igennem :-)

    - Anna.

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN