14 oktober, 2011

Efterårsferie, weee



(Photo fra forleden dag, hvilket også skal i avisen)
I dag har jeg sovet længe, slappet af, spist morgenmad, slappet af, gjort mig klar, slappet mere af og været ude og købe en ekstra dyne til min ellers meget store seng, wee!
Og nu sidder jeg så her og hygger mig, med familiens nye computer, luksus!
Hey, jeg har fået efterårsferie, er glaaaad. Det synes jeg virkelig at jeg trængte til, så skal der virkelig holdes ferie, så det vil noget :-)
Skal blandt andet på københavnertur i løbet af ferien, ind til lækre kbh, yay. - så skal gaderoben endnu engang opdateres!

Håber I nyder starten af efterårsferien!
Hugs.


5 kommentarer:

  1. Hvor er du bare smuk! Og er forresten vild med din blog :-)

    //Kig hellere end gerne forbi.
    kys

    SvarSlet
  2. Suuuper fin blog!
    Jeg er fast læser.
    Jeg håber du kigger forbi min :-)

    Knus
    emilieflensborg.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Smukke øjne! :-)
    Jeg har som de to ovenstående sat mig som fast læser. Skøn blog, fortsæt det gode arbejde.
    Hvordan kan det være dit billede skal i avisen? :-)


    Hugs
    www.norakristina.dk

    SvarSlet
  4. Hej søde piger :-) Johanne: Tusinde, tusinde tak, hvor er du sød. Er rigtig glad for, at du kan lide min blog! Kigger forbi din blog med det samme! :-) Emilie: Mange tak og fedt, at du er blevet fast læser! Kigger med det samme! :-) Nora Kristina: Tusinde tak Nora, hvor er du bare sød! :-) - Dejligt, at du er blevet fast læser. Grunden til, at jeg skal i avisen er, at jeg har været i praktik hele denne uge. Derfor har jeg skullet skrive en artikel om mig selv, hvem jeg er, hvad mine interesser er, hvad jeg laver til hverdag osv.. Til den artikel skulle der så et billede, som så er det her :-) (Tak for jeres virkelig søde kommentar! - Det varmer) :-) Hugs Anna!

    SvarSlet
  5. Sikke et godt billede, hvor er du bare smuk! :)

    Vh
    - Michelle
    - MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN