05 oktober, 2011

A completely different idea

Hey, hey.
Så fik jeg endelig oprettet mig en blog, som jeg længe har ville (har bare ikke taget mig sammen), men nu tod jeg mig sammen. Bloggen vil være præget af mode, inspiration, outfits og i det hele taget hverdagen.
Ud over det.
Jeg hedder Anna, og jeg er født den 22. maj 1996, dvs at jeg lige pt. er 15 år gammel. Jeg går i øjeblikket i 9. klassen, homework, homework, homework... Jeg bor på Sjælland og bruger min fritid på mode, venner, veninder, fest og så træner jeg i et firness center.
- Ja, jeg bruger min tid på de ting jeg holder af!
Jeg håber, I vil læse min blog, og jeg lover, at jeg nok skal blogge en masse, promise.
Hugs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN