21 oktober, 2011

new clothes











Første køb: Det første jeg vælger at vise jer, er min fine sort/grå/hvid-mønstrede top fra Second female, som jeg er helt utroligt glad for. Den kan bruges formelt, med en nederdel til, til hverdag med et par rå bukser eller til fest med et par stramme højtaljede busker til, lækkert! Gav 179,- for den, da den var sat ned fra 350,-, så deeeet.

Andet køb: Købte der ud over denne lækre skovmandsskjorte med lapper på albuerne fra H&M. Den er jeg vildt glad for, da jeg længe har ledt efter sådan en til bl.a. mørkeblå jeans og sorte rå jeans. Måtte slippe 199,- for denne lækre sag.

Tredje køb: Og så til det sidste, som er en t-shirt med Jin & Jang print fra Monki! Den er da feeeeeed, hvad siger I? Vil med glæde have den på til et par slitte cowboy bukser. Gav sølle 79,- for denne cool'e t-shirt.


4 kommentarer:

  1. lækker top og fed blog du har!
    håber du vil tjekke min ud og evt blive fastlæser! ;-)
    knus

    www.fashionworldberry.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kan super godt lide første top! Den er lækker!

    SvarSlet
  3. Hej I to :-)
    Emma: Tusinde tak søde Emma! :-) - kigger med det samme!
    Maria: Ja, den er super lækker! :-)

    I må endelig blive faste læsere, hvis I har lyst! :-)

    MØS

    SvarSlet
  4. T-shirten med jin og jang er simpelthen SÅ fed! :)

    - Michelle
    - MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN