05 oktober, 2011

In the moment







Photo 1: Olivia og Maria.
Photo 2: Amara.
Photo 3: Min sorte Decadent taske + Olivia's mor's grå taske.
Photo 4 + photo 5: Min frokost her idag, hvilket bestod af: Gulerødder, tomater, agurk + en grovbolle med tørrede tomater, kylling og salat, mmmh!
Photo 6: Indblik på, hvad jeg laver netop nu.

Idag har været en fin dag. Stod som sagt op til lyden af mine søde piger, der bankede på døren. Vi hyggede på rigtige tøsemanér. Derefter cyklede jeg til skolen for at lave dansk terminsprøve, hvilket bare skulle overståes (er bare ikke til at side stille så længe). Da det var overstået cyklede jeg hjem, fandt nogle gamle EUROWOMAN blade og nogle af min kære mor's Eva blade (retro blade fra 80'erne, FEDT!) frem, trængte i den grad til inspiration... Og nu sidder jeg så her, og spiser min frokost og skal om lidt over og træne, mums!

Hugs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN