15 oktober, 2011

Bad + hygge







Er som sagt syg, så føler virkelig, at jeg trænger til et langt, varmt bad! Jeg sidder lige nu og ser Barnaby (elsker den serie!!!), imens jeg drikker kamille te, blogger og er på facebook, yay! Det eneste, der ikke er lækkert ved den her aften er, at jeg er syg, hvor øv. (Græder lidt over, at jeg skal være syg lige når efterårsferien begynder, typisk!)
- Nå, men jeg vil nu koncentrere mig om at se Barnaby og prøve at følge med i, hvem har gjort hvad..

Håber I nyder jeres efterårs ferie.

Hugs.

3 kommentarer:

  1. meget flot blog du har!
    er nu fast-læser!
    du må MEGET gerne kigge forbi min (igen) og blive fastlæser, hvis du vil.!

    SvarSlet
  2. Nice mini mouse t-shirt! Elsker retro ting :b Læser dig nu fast! :D

    Kig gerne forbi og bliv fast læser!
    www.highonsophie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hey.

    Tusinde tak, hvor er I søde!
    Jeg kigger forbi begge blogge med det samme! :-)

    MØS

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN