25 oktober, 2011

Frikvarter + søde veninder







Billederne ovenfor er fra min dag i skolen idag.
Har haft vikar stort set hele dagen. Så det har stået på snak med Maria, Amara og vikaren Rasmus, pizza spisning, slik, frugt og jordbær smoothie, jaaaaa.
Sidder lige nu på min seng og griner med min søde veninde Amara og spiser popcorn og drikker saftevand. Skide usundt, men hvad fanden, hæhæ

Er forøvrigt ret glad! Fik mine karakter for et par af mine terminsprøver, engels stil og grammatik og matematik færdighed og problemregning. Fik sørme 7 i engelsk gramtik og 10 i matematik problemregning, færdighed og engels stil, yaaaay. Er høj på mine lækre karakter(!!!)!

Vil nu sætte mig til at grine videre med Amara, og kigge på gamle billeder fra da vi var små, sikke et godt grin!

HUGS.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN