13 oktober, 2011

Undskyld



Undskyld, undskyld, undskyld for den meget sene blogging idag! Havde desværre først mulighed for det nu, da jeg har været i fuld gang hele dagen. Men undskyld.
Har haft en hektisk dag idag med praktik, interviews, artikler, arbejde, madlavning og oprydning. Og nu sidder jeg så endelig på min seng med tæpper, the og en masse blade, yay!
Det var som sagt min sidste dag på Sjællandske idag, desværre, det var så hyggeligt, men altså mon ikke jeg kommer tilbage dertil en anden gang?
I morgen har jeg fri (WEEEE!!!), hvilket betyder, at jeg skal sove længe og slappe af. Jeg synes virkelig, at den efterårsferie har været længe under vejs. Det bliver godt med noget ferie!

Håber I har det lige så godt som mig!

Hugs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN