03 november, 2011

Take a dirty picture

 Hey ..
Har egentlig ikke så meget at fortælle, har ikke udrettet det vilde idag. Bum .. 
Er høj på vilde karakter, søde veninder og lækre outfits! Og hey, det er J-dag imorgen, én dag til sneen falder, som man siger. Imorgen holder min skole gyserfest for de små elever, hvor mig og min veninde skal hjælpe til. (skal sminke, lave drabelige sår og male på de kære små, hæhæ) Det skal nok blive hyggeligt. Sidder nu og spiser nachos, mens jeg laver matematik, hårdt, men det går lige.

HUGS

3 kommentarer:

  1. Virkelig en lækker blog du har dig! Håber du ville kigge forbi min blog og smide en kommentar eller evt blive fastlæser (:
    www.fashion-a-passion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak :-)
    Har kigget forbi din blog, og er nu blevet fast læser, håber du vil gøre det samme!

    Knus Anna.

    SvarSlet
  3. Du har en flot blog! (-:

    - sidselkh.blogspot.com

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN