13 november, 2011

Sneak peek - Enkelt og personligt


 

One simpel word
- personality

Så er det blevet tid til at poste nogle billeder af mit værelse, glæd jer!
- I får selv de mindste detaljer med.
Dette indlæg vil finde sted i løbet af denne uge, så snart jeg har tiden til det. (Kæmper i øjeblikket med overhovedet at finde tiden til at blogge, da det meste tid går med træning, lektier, skole og min kære venner) Nå.
Jeg sidder nu, og er lige blevet færdig med lektier (sådan sidder jeg næsten hver søndag, forhelvede..) og vil nu drikke mig en kop te, det skal nok blive en hyggelig søndag.
See ya' girls!

MØS

1 kommentar:

  1. Tak for den søde kommentar på min blog. Din er også fed, personlig & inspirerende ;-)

    XX

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN