19 november, 2011

Italia (bel paese)




Ja, godmorgen mand! (Italien, Livigno, Januar 2011)






Sol, varme, strand. (Italien Peschiera del Garda, Juli 2011)





Like "Sex and the city", Storbysferie så det vil noget (Italien, Rom, August 2011)

- Livigno 2011: Var i år på skiferie Livigno, der ligger i Norditalien, med min kære familie, hvilket efterhånden er blevet en tradition. Specielt min far og lille bror, Anton og jeg er helt vilde med at stå på ski. Allerede i 2002, da jeg var 6 år gammel, stod jeg første gang på ski i Sverige, og jo jeg var en sand stjerne. Efter 3 års skiferie i Sverige (med små "bjerge" nærmere betegnet bakker) bestemmte vi os for at prøve noget nyt og vildere, så vi tog til Livigno (med vilde, store bjerge), hvor vi har været på skiferie lige siden. Super lækkert, Livigno er en dejlig by, der ligger i en dal mellem to bjerge, sindsygt smukt og lækkert.

- Peschiera del Garda 2011: Udover skiferien i Italien var jeg på sommerferie i det fantastiske land. Det var egentlig ikke meningen, at min familie og jeg skulle have været på sommerferie i udlandet i år, men da vejret her i sommers ikke lige frem var til at råbe hurra for, fandt mine forældre, helt spontant på, at vi skulle en uge til Gardasøen, som de sagde: "Hvad siger I til, at vi tager til Italien i overmorgen?" Hvilket de også selv fandt ud af, at vi skulle samme dag som de fortalte os det. Så vi pakkede sydfrugterne og  til Italien igen, weeee! (Søde forældre man har) Der var helt fantastisk dernede, så smukt og frodigt + en masse lækre drenge.

- Rom 2011: Tog da også lige et smut til Rom (til Italien igen, igen, igen), som om to gange Italien om året ikke er nok (ikke for mig!) Rom-turen var for vild. Overvandt min aller største skræk, (!!!) jeg var ude og flyve for første gang i mig 15 år lange liv, åh Gud! Det var en sindsyg oplevelse. I lufthavnen var jeg på Starbucks, mest for at tænke på noget andet end flyveturen. Men det gik helt fint, havde søde venner, der støttede mig. Det var helt uhyggeligt varmt, og hele 4 fik hedeslag dernede. Jeg oplevede en masse, og over vandt min største frygt! Det var en uforglemmelig tur, med søde drenge og piger, italiensk folk og en dejlig storby, desværre med knap så mange lækre butikker som forventet. Kan varmt anbefale Rom, det er en smuk by, der virkelig illustrerer Italien ekstremt godt!

(Er desværre gået hen og blevet syg, øv! Hold hovedet højt og prøver at blogge så meget som overhovedet muligt!)

MØS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN