17 november, 2011

Ros

Hey giiiiirls
Sidder lige nu på min skoles gangs kolde, kolde gulv og venter på, at min lille bror bliver færdig med skolehjemsamtale (åh Gud, hvor er det dog kedeligt, ensomt og uinspirerende at sidde her helt palle alene, øv!) - men jeg fordriver tiden med at blogge, hvilket jo også er helt ok.
Har selv lige været til skolehjem. hos både min matematik-, dansk-, tysk-, engelsk- og fysiklærer, hvilket gik fantastisk. (Fik at vide, at jeg er en selvstændig, moden og dygtig pige/kvinde, og at jeg var gået fra at være en pige til en voksen og ambitiøs kvinde, hvilket jeg er over lykkelig, stolt og fuldt ud tilfreds over at få at vide, weeee). Nå.
Havde idag min nye kappe på, og (er du sindsyg) jeg elsker den, det er virkelig et godt køb. Købte den igår i Bahne for 800,-, hvilket jeg synes er en rimelig pris. Den er ihvertfald flot og varm, bum!

Håber I har det godt.
Har forøvrigt gået og tænkt over om jeg skulle lave en såkaldt "spørgsmålsrunde" så i kan få lidt mere ar vide om mig. Det vil foregå sådan, at jeg laver et indlæg som I kan stille jeres, forhåbentlig realistiske og søde, spørgsmål. Derefter vil jeg lave en deadline for, hvornår I får svar på spørgsmålene, og hvornår det er slut med at stille spørgsmål. Er det noget I eventuelt ville være interesserede i? (I må meget gerne skrive en kommentar til dette indlæg, hvis I enten gerne vil have en "spørgsmålsrunde" eller synes , at det er jer uvedkommende) På forhånd tak!
(Skoene er fra Gardenia)

MØS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN