14 november, 2011

Simple detail





Hey, hey, hey

Som I kan se på billederne, så havde jeg forleden dag min enkle, hvide skjorte på inden under min sortstrikkede kjole-bluse. Dertil havde jeg et par sorte shorts og mine sorte Converse på, lækkert, konfitabelt, feminint og enkelt outfit!

- Har i dag haft en dejlig dag med søde, søde hjælpsomme mennesker. Hvor er det bare rart at have så mange hankønsvæsener som hunkønsvæsener omkring én, som bare altid er der for én, og altid er søde og rare. Og selvfølge kan få en til at grine. (Fik min geografilærer på nakken, da Victor, Simon og jeg kedede os og derfor satte os for at lave noget sjovt, og hvilket gjorde, at jeg overhovedt ikke kunne holde op med at grine. Min geo.-lærer syntes, at det var upassende, hah.)
Håber I har det godt, I er så stille?

Kys til jer

2 kommentarer:

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN