11 november, 2011

Passion for fashion - I'm addicted I suppose


Wedges, Darker

Denne labre ruskinds støvllet er absolut øverst på min juleønskeliste. Oh shit, hvor er de bare fede. Er helt skudt i deres rå enkelhed. Håber inderligt, at de ligger under juletræet, med mit navn på.
Sidder nu og kigger på julegaveønsker med min kære mor, imens min far og lille bror ser fodbold (Danmark - Sverige, hvor fedt...), hvor hyggeligt!
Er virkelig træt og ugidelig i øjeblikket, føler mig stresset. Har for mange lektier, træner 3 - 4 gange om ugen og er rigtig teenager træt, øv. Nå.
Men jeg vil nu gå videre med jagten på julegaveønsker, har jo, som alle andre, familie, der tigger og beder om en ønskeliste, åh gud, ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive på den.

- Det er for øvrig den 11.11.11, så min facebook væg var fyldt op med status opdateringer som følgende: " 11.11.11 11:11:11 - For vildt." åh ja, man bliver træt af sådanne statusser, hah!

I må have det godt, I herlige damer.

HUGS

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN