16 november, 2011

Mary-Kate and Ashley













Oh god

Det er ufatteligt, hvor smukke og specielle de to søstre er, det er ikke til at fatte. De er to store inspirationskilder for mig, måde med deres stil og deres lækre billeder, yes.

Sidder nu og har tysk (fuck, fuck), mens jeg hører musik, er på face og snakker med mine søde venner (Maria, Christian, Jacob, Emil). Det står nu på to timers dansk (film, weeee), hvor vi skal se Arn, en dansk/svensk/engelsk tempelridder-film (ikke lige min kop te), så deeet.. - men det er trods alt bedre end almindelig tavleundervisning!
MØS

3 kommentarer:

  1. Hej, Tak for den søde kommentar håber du vil blive en fats læser på ming blog:)

    SvarSlet
  2. Hey Anna! Rigtig go blog! Elsker din mode stil rigtig meget! Jeg læsser bloggen hver dag. Jeg syntes da ikke at din stil minder specielt meget om Mary Kate og Ashley?
    Siger det bare.

    SvarSlet
  3. Hej Anna og Anonyme

    - Anna: Jeg vil så snart, jeg kommer hjem fra skole blive fast læser på din blog, den er for lækker ;-)

    - Anonyme: Tusinde tak for din positive respons, er rigtig glad for, at du læser min blog. (Hvis ikke du er fast læser, så bliv det endelig.) - Vil lige pointere, at jeg i ovenstående indlæg ikke skriver, at jeg har samme stil som hverken Mary-Kate eller Ashley, men blot, at de inspirere mig utrolig meget ;-)

    - Tal for jeres kommentarer, møs.

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN