01 marts, 2012

White monkeys

I får lige en bloganbefaling, bloggens første (!!!).

Min søde veninde Amara, på 15 år, har for en to ugers tid siden oprettet sig en blog. LINK: http://whitemonkeysjumping.blogspot.com/

Hvordan vil du beskrive din personlige stil: "Min stil er farverigt og anderledes. Jeg går meget op i, at det jeg har er unikt, derfor køber jeg meget af mit tøj i England, finder min mors og mormors gamle tøj eller køber i genbrug."

Hvordan vil du beskrive din blog: "Min blog er farverig og ikke en typisk skandinavisk blog. Bloggen afspejler min personlighed og hele min udstråling."
Bloggens navn "White monkeys", er et meget atypisk og skævt navn, hvilket også afsejler Amaras stil. Hun kommer oprindeligt fra England.
Hvilke tanker har du tæntk i forbindelse med denne såkaldte blogverden? "Jeg synes, det er ærgeligt, at der er så mange piger og kvinder, der går i helt sort tøj, der skal farver til! Jeg bliver personligt mere glad af at have noget farverigt på."

Kig forbi hendes blog, den er ret sprød ;-)

++++

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN