02 marts, 2012

rings

:




Modtog igår disse lækre gummi ringe i pastelfarverne: grøn, gul, lilla og lyserød. De fungerer perfekt til en pastelgul neglelak, en sort transparent skjorte, en sort læder nederdel og et par sorte Dr. Martens . - Sådan vil jeg kombinere det mere dystre og rå (læder, sort o.s.v.) med det feminine og lyse (pastelfarverne), (jeg kombinerer pastelfarverene med hinanden, når jeg har dem på. Det giver det lidt mere kant, så det ikke bliver for ens. (meget lang tekst i parentes efterhånden, hahaha - må hellere stoppe, no shit Sherlock!))...

Hvad synes I om ringene?

Har lige set X-factor med familien. (Har forøvrigt fået at vide ti gange på to uger, at jeg ligner Line fra X-factor enormt - selv min nærmeste familie siger det, vi taler moster, faster og forældre! Men jeg tager det som et kompliment, da jeg synes Line er smuk).
Jeg vil nu se Den blinde vinkel og spise popcorn, fredag....

Nyd jeres weekend, møs 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN