01 januar, 2012

SEDUCTIVE BLACK AND WHITE SNAKE




Så er jeg tilbage i Danmark igen. Det var en vild oplevelse at holde nytår i Malmö. Hele konceptet med fyrværkeri er anderledes end i Danmark. Her hjemme fyrer man af hele nytårsaftensdag, fra morgen til aften (I Danmark gør vi det jo sådan set også flere dage før og efter nytårsaften). Hvor man derimod i Sverige har tradition for, at man KUN fyrer af klokken 00:00 (altså når klokken slår tolv) og så en halv time, trekvarter frem, til en klokken halv et, kvart i et. Det var en fed oplevelse, lækker aften jeg havde!
Jeg nåede at shoppe lidt i Malmö, da der var en hel del udsalg. Der købte jeg ovenstående undertøjssæt til 75,- kr for bh'en og 30,- for trusserne. Jeg er så glad for sættet, og det slangeskindsprint er bare lækkert.

Kys, kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN