25 januar, 2012

ACNE SS12

Dette er mine favoritter fra Acnes nye kollektion.

xxxx

5 kommentarer:

  1. Ejer du noget acne i forvejen? Og hvis du gør, vil du så vise det?

    SvarSlet
  2. Nej, jeg er ikke selv ejer af noget Acne, da det for mig virker absurd at give 2400,- for et par jeans, når selv sammen par kan købes i andre butikker for 300,-. Dermed ikke sagt, at Acne ikke laver nogle lækre ting i god kvalitet.
    Så nej, desværre ikke :-)
    xxxx

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da mærkeligt at lave et indlæg om Acne, hvis man Intet ejer? Et par jeans koster 1200? Og en shirt koster 400kr? Det er ikke dyrt?

      Slet
  3. Skøn blog du har!
    Håber du vil kige forbi.
    Knus N <3
    http://nadinesofierevsbech.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Kære anonyme. Idéen med dette indlæg er, at I som læsere kan få inspiration gennem Acnes nye kollektion. Jeg har egentlig ikke lyst til at diskutere, hvorvidt det jeg gør er mærkeligt eller om Acnes tøj er dyrt eller ej. Godt jeg har sådan en læser som dig, der gider at rette mig, når jeg laver én fejl ;-)
    - NadineSofie
    Tusinde tak, jeg kigger forbi :-)
    Knus

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN