22 februar, 2012

Then



To billeder som jeg personligt synes er rigtig flotte på hver deres enkle måde. Øverste billede er taget, for ca. et år siden. Billedets farver er som sådan ikke særlig varme, men derimod meget kolde. Alligevel har billedet en hvis lunhed, som gør det smukt. Andet billede er taget for 3/4 år siden, det er egentlig ikke så specielt i sig selv, men dets slørethed og kølighed som kontrast mod den varme røde og pink farve, gør det unikt, hvilket jeg elsker. (Det er mig, der er på begge billeder)

Anna - ++++

2 kommentarer:

  1. Flotte Anna..
    - Amara
    http://whitemonkeysjumping.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Anna.
    Fed blog du har! Jeg giver dig en blogaward, du kan læse mere om den på min blog! :-)

    Knus karoline
    karolinesehestedsie.blogspot.com

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN