20 december, 2011

iPhone 4 S, ja tak

Wuhuuuuu.....
Er en lykkelig tøs, da jeg nu er ejer af en iPhone 4 S (!!!), den er så lækker! - og så i hvid! Havde for få timer siden en iPhone 4, som er et halvt år gammel, den ville mine søde moar gerne overtage, og jeg så i bytte fik S'eren, så ender alt jo lykkeligt (mere end bare lykkeligt)!
- Jeg vil nu sætte mig til at læse lidt om mit nye abonnement og "Wimp", som er Telenor's musik, fjernsyn og film aftale med deres glade kunder (Jeg er i hvert fald glad og tilfreds!)

Glædes kys til jer

3 kommentarer:

  1. Åh gud! Heldige dog :-)
    Og så lige før jul. Bare det var mig.

    xx
    emilieflensborg.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvorfor købe 4's hvis man har 4eren? Det forstår jeg ikke.
    Love, A :-)

    SvarSlet
  3. 4S'eren er jo en nyere, mere detaljeret og bedre model. Hvem ville sige nej til det? :-D Jeg er i hvert fald ubeskrivelig glad for den!
    Kys, kys - Anna :-)

    SvarSlet

ASECONDWAY

STYLE, INSPIRATION, - AND FASHION BLOG BY ANNA HULBÆK GRAUMAN